Facebook en kermis

Voor sommige mensen is het hoogtepunt van het jaar, de kermis. De kermis is een verzameling rondtrekkende attracties en kramen in de oplucht ter vermaak. Elke week bezoeken zij weer een andere stad. Mensen komen hier massaal op af om een ritje in de attracties te nemen of om een oliebol te eten. Van jong tot oud de kermis trekt iedereen aan. Door het gebruik van sociaal media kunnen de eigenaren van attracties en kramen laten zien welke stad zij bezoeken en waar zij staan. Op deze manier zijn de mensen op hiervan op de hoogte.

Wat is facebook?

Facebook werd in 2004 opgericht en is momenteel één van de grootste sociaal mediakanalen. Facebook kan gebruikt worden voor verschillende dingen. Iedere gebruiker maakt op facebook een eigen account aan waarin zij vermelden wie zij zijn. Vervolgens kun je allerlei content plaatsen op je eigen account. Dit kan gaan om foto’s, filmpjes, verhalen etc. Iedereen kan zelf bepalen wat hij of zij op het account zet. Door het volgen van de verschillende mensen en organisaties kun je de content liken, reageren of doorsturen. Op deze manier hou je iedereen op de hoogte waar je mee bezig bent. Ook veel organisaties maken gebruik van Facebook. Op deze manier adverteren zijn voor hun organisatie.

Hoe helpt chatkracht bij facebook?

Via facebook kunnen mensen ook berichten naar elkaar sturen. Dit kan ook naar de eigenaren van de kermis. Dit kunnen van allerlei vragen zijn. Denk aan prijzen, openingstijden en locatie. Chatkracht kan deze chats overnemen van de kermis eigenaren. De chats komen dan binnen bij de chatspecialisten van Chatkracht. Zij pakken deze chats op en beantwoorden deze. Zij halen alle informatie uit het kenniscentrum van de organisatie. Hier staat alle informatie om de vragen te kunnen beantwoord. Op deze manier wordt een deel van de klantenservice uit handen genomen en blijft er tijd over voor andere werkzaamheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *